شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

سلامتی اهمیت ویژ‌ه‌ای در تحقق توسعه پایدار دارد

سلامتی اهمیت ویژ‌ه‌ای در تحقق توسعه پایدار دارد

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت پیامی را منتشر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت دعبل خزاعی، در متن پیام مهندس محمد امین روز بخش زاده آمده است:

سلامت و بهداشت یکی از مولفه‌های مهم زندگی انسانها و رکن اساسی در داشتن زندگی سالم و با نشاط است و این هدف مهم زمانی محقق می‌شود که تمام آحاد جامعه اهمیت سلامتی را دانسته و برای حفظ و ماندگاری آن همگی تلاش کنند. در سالیان اخیر که شاهد شیوع “ویروس کرونا” بوده‌ایم، نقش سلامتی و اهمیت محافظت از آن معنایی جدید و متفاوت به خود گرفته است و در شرایط کنونی همه به این باور رسیده‌اند که زندگانی واقعی، صرفاً با بودن سلامتی محقق خواهد شد.

هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای تبیین نقش و جایگاه سلامتی در تحقق توسعه پایدار و همچنین ضرورت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه برای رسیدن به رشد و بالندگی در بخش‌های مختلف و این بستر فراهم نمی‌شد مگر با ایثار، از خودگذشتگی، صبر و استقامت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، این فرشتگان سفیدپوش در این ایام سخت شیوع بیماری کرونا که با دستان پر مهر خویش مرهمی بر آلام هم‌وطنان هستند.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی صمیمانه از تلاش‌های ارزنده و صادقانه دست‌اندرکاران حوزه سلامت  و همچنین اهتمام ویژه و تلاش‌های ارزنده همکاران خدوم مجموعه بهداشت و درمان کشت و صنعت دعبل خزاعی، فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌نمایم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی