شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

بیانیه مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در آستانه انتخابات

بیانیه مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در آستانه انتخابات

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اسفند ماه سال جاری آوردگاه جدید رقابت برای کسب نظر مردم جهت تکیه بر کرسی‏های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‏باشد.
شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن تاکید بر عموم مردم، جهت تعیین سرنوشت خویش به پای صندوق‏های رای دعوت نموده در اولین بیانیه انتخاباتی خود جهت تبیین اهمیت حضور فعالانه پرسنل این شرکت و خانواده های محترم خویش در عرصه انتخابات به نکات مهم ذیل اشاره می نماید.
محور اول: راه حل مشکلات کشور، انتخابات است.
در کشور علاوه بر نقاط قوت؛ مشکلاتی نیز در حوزه‏های مختلف وجود دارد (که ریشه یابی آن حائز اهمیت است).اگر تحول را پایه و اساس حل این مشکلات بدانیم؛ انتخابات عامل ایجاد این تحول می‏باشد. مشارکت در انتخابات؛ علاوه بر نقش کلیدی در حل مشکلات کشور؛ سبب پیشرفت و حرکت بیش از پیش به سوی ارمان‏ها و اهداف کلان نظام اسلامی می‏شود.
محور دوم: تقویت جایگاه کشور در تغییر نظم بین الملل تنها با اراده احاد ملت رقم خواهد خورد.
افزایش مشارکت مردمی به ویژه در 11 اسفند و در پای صندوق‏های رای که بارزترین نماد مشارکت است به تقویت مقبولیت و مشروعیت حاکمیت می انجامد و همین امر دست نمایندگان ملت ایران را در عرصه سیاست خارجی جهت استفای حقوق ملت ایران بازتر خواهد نمود.
محور سوم: ایران قوی به مجلس قوی نیاز دارد.
مسیر 120 ساله مبارزات ملت انقلابی ایران موجب تشکیل نهاد قانون گذاری شده است. مجلس نماد اثر گذاری مردم و اراده عمومی جامعه می باشد قوه مقننه نهاد بالادستی است که با ابزار نظارت خویش دو قوه دیگر را کنترل و تنظیم می‏نماید و با نقش ویژه خود در تحلیف رییس جمهور و رای اعتماد به وزرا می‏تواند ریل گذاری دولت در کلان تصمیم گیری‏ها را اصلاح یا تعدیل نماید. سرنوشت آحاد ملت متاثر از رد یا تایید لوایح دیگر قوا یا تنظیم طرح های برخواسته از مجلس می‏باشد. لذا طبیعی است که مجلس قوی برخواسته از مشارکت حداکثری به شکل گیری ایران قوی کمک می نماید.

سید محمدرضا علم الهدائی

مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی