شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

مدیران حوزه ایمنی و سلامت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی مورد تقدیر قرار گرفتند

مدیران حوزه ایمنی و سلامت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی مورد تقدیر قرار گرفتند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از اقدامات حوزه مدیریت ایمنی و سلامت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در راستای پیشگیری از بیماری‌ها و همچنین صیانت از سلامت کارکنان در زمان شیوع ویروس کرونا تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، معاون اجرایی و مسئول بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون به‌نمایندگی از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه در حوزه سلامت قدردانی نمودند.

در این مراسم، محمدعلی کریمی رئیس ایمنی و سلامت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با بیان اهمیت و ارتباط مستقیم سلامت پرسنل با تولید پایدار در مجموعه‌های بزرگ صنعتی، گفت: با همه‌گیری بیماری کووید 19، بهداشت و ایمنی در محیط کار و زندگی یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که  تشدید بیشتری پیدا کرد و همگی شاهد هستیم که غفلت از این بیماری می‌تواند صدمات و ضایعات جبران‌ناپذیری را با خود به‌همراه داشته باشد، بنابراین با تشکیل کمیته ویژه در این خصوص برای حفظ و ارتقای سطح سلامت پرسنل در بخش‌های مختلف و به‌جهت کاهش و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این بلیه منحوس برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

کریمی اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان این کشت و صنعت با هدف ارتقای سلامت و حفاظت از نیروی کار با حمایت مدیرعامل محترم مجموعه و تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم خود مطابق با آئین‌نامه‌های ابلاغی اقدامات شایسته زیادی را انجام داده است.

وی گفت: در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا اقداماتی همچون خرید تجهیزات بهداشتی لازم، خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز، خرید تجهیزات اورژانس، تهیه تجهیزات غربالگری، به‌روزرسانی تجهیزات و وسایل امداد و نجات، بازدید مستمر بهداشتی بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی و صنعت، تشکیل کارگروه سفیران سلامت، گندزدایی و ضدعفونی روزانه حوزه‌های کاری، سرکشی از مراکز طبح غذا و نظارت بر سلامت پرسنل این بخش و توزیع مرتب ماسک و الکل بین کارکنان تنها بخشی از برنامه‌های انجام‌شده می‌باشد.

دراین نشست، عبدالحمید عنصری رئیس مرکز بهداشت و درمان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی بیان داشت: کادر بهداشت و درمان این مرکز، همچون رزمندگان خط مقدم جبهه‌ها هستند که با روحیه ایثارگرانه به‌شکل شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به همکاران خود می‌باشند.

عنصری در ادامه، با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه بهداشت، انجام معاینات شغلی، اقدامات انجام‌گرفته در خصوص فعالیت‌های آموزشی، کنترل دقیق‌تر شاغلین دارای بیماری زمینه‌ای، غربالگری و اندازه‌گیری درجه حرارت پرسنل، تهیه و ارائه دستورالعمل پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در محیط اداری، دستورالعمل گندزدایی محیط اداری، دستورالعمل نظافت و گندزدایی خودروها و موارد دیگر را تشریح نمود. در پایان این مراسم، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از خدمات شایسته و ارزنده مدیران و کارشناسان حوزه ایمنی و سلامت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 با اهدای لوح سپاس، تقدیر به‏‌عمل آوردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.