شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

دهه فجر انقلاب فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا است

دهه فجر انقلاب فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا است

به‌گزارش روابط عمومی، مهندس محمد امین روزبخش زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت سال‌روز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز ایام‌الله دهه فجر یادداشتی را منتشر نمود.

در متن این یادداشت آمده است:

بسمه تعالی

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق نابودی ابدی است.

                                                                                     (آیه 81 سوره اسرا)

ماه بهمن‌، یادآور روزهایی است که فریادهای آزادگی و آزادی‌خواهانه و استکبارستیزانه حضرت امام خمینی (ره) و یارانش در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت و رهایی از بند ناراستی و رسیدن به مطلع فجر با به‌هم پیوستن امواج خروشان ملت با اتکا به شعار«الله اکبر» به ثمر نشست.

ایامی که با آمدن حضرت امام خمینی (ره) روح بلند دوران، ایران یک پارچه لبخند و اشک شوق شد و اسلام تجدید حیاتی دوباره نمود.

دهه مبارک فجر به‌واقع بزرگترین رویداد تاریخ این سرزمین و سرآغاز تاسیس دورانی جدید در تقویم کشور عزیزمان ایران است که به‌عنوان نمادی از مشارکت و سهیم‌بودن ملت در تصمیم‌گیری‌های مهم و مبتنی بر خرد جمعی برای اداره جامعه و حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی به‌شمار می‌رود.

این روزها در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که ایام‌الله دهه مبارک فجر را برای همگان تداعی می‌کند، فرصت مناسبی است تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا -که همان آرمان‌های اصیل انقلاب است- تجدید میثاق داشته باشیم.

اینجانب در آستانه طلوع بهار پیروزی این ایام خجسته و فرخنده را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه به هم‌میهنان عزیز در سنگر کار و تولید آرزو می‌نمایم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.