شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صدها تجربت و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.

دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صدها تجربت و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس یادداشتی را منتشر نمود.

در متن یادداشت مهندس علیرضا دورباشی زاده آمده است :

“بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه ، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت ، استقامت ، پایداری و مجاهدت های آنهاست. این هفته در واقع نمودی از برجسته ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. دفاع مقدس ، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار مجاهدت های مثال زدنی آنان ، جاودانه شد .رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی ، عزت ، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشان (ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت .

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی ، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهید پرور، جانبازان ، ایثار گران و خانواده معزز شهدا و کارکنان خدوم کشت و صنعت تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می نمایم .  

علیرضا دورباشی زاده
مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.