شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

خانواده‌های معظم شهداء سرمایه‌های بزرگ برای جامعه هستند

خانواده‌های معظم شهداء سرمایه‌های بزرگ برای جامعه هستند

امنیت و آرامش کشور مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم نمودند.

بنا به گزارش روابط عمومی،روز شنبه 5 اردیبهشت ماه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع)مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی بهمراه جمعی از مدیران این مجموعه با حضور در منزل خانواده شهیدان صفی اله و نبی اله گنجی ضمن عرض تسلیت درگذشت مادر این شهیدان والا مقام باقرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نعمت تبار با بیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده ،اظهار نمود: ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است که نصیب هر کسی نمی شود.

امام جماعت کشت و صنعت دعبل خزاعی افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.

مهندس علیرضا دورباشی زاده مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی نیز در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
دورباشی زاده تصریح نمود : احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است و خانواده‌های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان کشورمان سرمایه‌های بزرگ برای جامعه هستند .

در این دیدار خانواده شهیدان صفی اله و نبی اله گنجی ضمن قدردانی از حضور مدیران کشت و صنعت دعبل خزاعی و هیئت همراه در ارج نهادن به مقام شهدا برای تمامی دست‌اندرکاران فعالیتهای بزرگ تولیدی و صنعتی کشور بعنوانی موفقیت و سربلندی کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.