شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

تکریم خانواده معظم شهداء به منزله ادامه دادن راه و مسیر آنها است

تکریم خانواده معظم شهداء به منزله ادامه دادن راه و مسیر آنها است

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی؛

 

تکریم خانواده معظم شهداء به منزله ادامه دادن راه و مسیر آنها است

 

بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر مدیر عامل کشت وصنعت دعبل خزاعی به همراه معاونین و جمعی ازمدیران این شرکت با خانواده شهید مدافع حرم سرهنگ احسان کربلایی پور دیدار و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش روابط عمومی، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نعمت تبار ضمن خیر مقدم به مهمانان، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان ایثار و جهاد و شهادت را سنتی حسن و نیکو دانست و گفت: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم و تلاش نماییم تا فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در کشورمان همیشه زنده بماند.
حجت الاسلام نعمت تبار به ذکر خاطرات و فضایل اخلاقی شهید کربلایی پور اشاره نمود و گفت:این سرباز رشید اسلام از نیروهای مخلص و بی ادعای سپاه پاسداران بود که در مسیر آرمان‌های اسلامی و دینی حرکت می کرد و در حفظ بقا و استمرار نظام اسلامی همیشه پیش قراول بود و در عرصه های فرهنگی و جهادی بدون خستگی فعالیت می نمود .
وی در ادامه اظهار نمود: شهید والامقام سرهنگ احسان کربلایی پور خود را جامانده غافله شهدا می دانست و همواره شهادت در راه اسلام و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را برای خود افتخار می دانست .
مهندس علیرضا دورباشی زاده مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در این مراسم با تاکید براینکه تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهداء به منزله ادامه دادن راه و مسیرآنها است ، گفت: ما خادمین شهدا هستیم و باید یاد این ایثارگران والامقام را همواره گرامی بداریم و با الگو گرفتن از منش و مکتب شهیدان و با کار و تلاش مجدانه ضمن خدمت به مردم در مسیر حرکت آنها گام برداریم.
دورباشی زاده صریح نمود:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب تجدید قوا و مایه روحیه بخشی به هر فردی می شود و امروز اگر شاهد توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون هستیم در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌های شهدا به دست آمده است.
وی در پایان امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان از جمله سرهنگ احسان کربلایی پور دانست.
سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور از نیروهای مدافع حرم بود که در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه بهمراه سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد در تاریخ ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.