شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

توزیع بسته های معیشتی بین خانوادههای کم بضاعت شهرستان کارون

توزیع بسته های معیشتی بین خانوادههای کم بضاعت شهرستان کارون

شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به نیازمندان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان بین خانوادههای کم بضاعت مناطق محروم شهرستان کارون بسته های کمک معیشتی توزیع نمود.

مشارکت در رزمایش مواسات و کمک به اقشار کم برخوردار

بنا به گزارش روابط عمومی،با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و عمل به فرامین الهی در دستگیری از اقشار کم برخوردار جامعه ، درکشت و صنعت دعبل خزاعی طی سال جاری نیز ارزاق وموادغذایی ضروری خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیرهریک به ارزش ریالی بیش از ۷میلیون ریال تهیه ومیان نیازمندان مناطق پیرامونی شرکت و همچنین جمعی از افراد تحت پوشش بهزیستی توزیع گردید.

گفتنی است با وجود مشکلات اقتصادی و دشواری های تهیه اقلام معیشتی اینگونه فعالیت های خیرخواهانه طبق سنت هر ساله و در چندین نوبت درطول سال طی مراسمات مختلف توسط کشت و صنعت دعبل خزاعی انجام و در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

توزیع ۵۵۰ بسته کمکی آموزشی بین دانش آموزان

لازم به ذکر است این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی در راستای اهتمام و توجه به مسئولیتی اجتماعی خود در هر سال برنامه های مختلف فرهنگی و حمایتی را اجرا می نماید که اهدا بیش از ۵۵۰ بسته کمک آموزشی بین دانش آموزان کم بضاعت مدارس شهرستان کارون در اسفندماه سال گذشته از جمله این موارد بوده است.

slide-00fb4be
slide-22923e8
slide-2a1027e
slide-0cf1cc0
slide-0ac58ef
slide-5e4543a
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.