شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شاغل در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به‌پاس قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های پرسنل رزمنده این شرکت، مراسم تجلیل از این عزیزان ایثارگر، با حضور محمد امین روز بخش زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی و مدیران بخش‌های مختلف اداری در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جنگ برای ما یک موهبت الهی است و هر روز شاهد این هستیم که برگ زرینی در تاریخ این انقلاب به ثمر می‌رسد.

رشد و بالندگی کشور در همه عرصه‌ها در سایه امنیت پایدار

محمد امین روز بخش زاده با تأکید بر این نکته که باید همواره یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان زنده نگه داشته شود، بیان داشت: این راهی که پیموده شد، مسیری نورانی و پر از امید و آگاهی است و جهاد مخلصانه و مقاومت مجدانه مردم، رمز پیروزی انقلاب در تمام این سال‌ها بوده است و امروز ما مدیون خون شهدا و شجاعت رزمندگان و رشادت‌های آنها هستیم.

وی افزود: پیر و جوان ما با ایمان و اراده راسخ به مصاف دشمن رفتند و حاصل آن امنیت پایداری است که امروز همه شاهد آن هستیم و این آرامش و آسایش کشور، شرایط لازم را برای رشد و بالندگی و پیشرفت همه‌جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی و اقتصادی فراهم آورده است.

ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و خانواده‌ها رمز پیروزی در مقابل دشمن

در ادامه، سید محمد امین فاضلی مدیر امور اداری شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی صاحبان اصلی انقلاب را ایثارگران و خانواده‌های آنان دانست و گفت: قطعا بدون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و همراهی خانواده‌ها این عزیزان ما در جنگ با دشمن پیروز نمی‌شدیم.

فاضلی اظهار داشت: وقتی روحیه از خودگذشتگی، جهاد و فداکاری بیاید، لطف خداوند هم خواهد آمد، همانگونه که دنیا شاهد بود.

در روزهای اول جنگ و حتی تا پایان آن چقدر ما تنها و مظلوم بودیم و در کنار این تنهایی و مظلومیت، ایستادگی و مقاومت ما -با کمترین امکانات- چقدر زیاد بود! کشوری در برابر دشمن می‌ایستد که ابرقدرت‌های جهان از آن پشتیبانی می‌کنند و به او انواع تسلیحات نظامی و لجستیکی می‌دهند و در دنیای سیاست و تبلیغات به او کمک می‌کنند، ولی هیچ کس به ما کمک نکرد. اما در این بین خداوند بزرگ با الطاف بیکران خود به رزمندگان اسلام توان و قدرتی مضاعف بخشید تا در مقابل این تهاجم ناجوانمردانه دشمن بایستند و بتوانند از میدان نبرد پیروز و سربلند بیرون بیایند. در این مراسم پاسداشت، از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.