شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در کشت و صنعت دعبل خزاعی

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در کشت و صنعت دعبل خزاعی

بمناسبت فرا رسیدن “عیدغدیر خم” جشن با شکوهی با حضور پرشور کارکنان خدوم و ولایی کشت و صنعت دلیل خزاعی و جمعی از مسئولین استانی در این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، این مراسم در روز شنبه ۲۵تیرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون ، مهندس سعید کعبی فلاحیه فرماندار شهرستان کارون، مهندس علیرضا دور باشی زاده مدیر عامل کشت و صنعت دلیل، دکتر امیری دادستان شهرستان کارون ،جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران عامل کشت و صنعت هاو صنایع جانبی نیشکری و با استقبال پرشور مدیران و کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی در سالن غذاخوری این شرکت برگزار گردید.

غدیر عید تکامل و گسترش معنی ولایت در زندگی انسان است

در ابتدای این مراسم مهندس دور باشی زاده مدیرعامل کشت و صنعت دلیل خزاعی ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن عید غدیر ،این عید بزرگ آسمانی را روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی و غدیر را عید تکامل و گسترش معنی ولایت در زندگی انسان دانست و گفت: خداوند را شاکر هستیم که به همت مسئولین امروز شرایطی فراهم گردید تا بتوانیم بار دیگر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی چنین روزی را درکنار هم جشن بگیریم و در این روز از پروردگار بخواهیم تا ما را همیشه در مسیر امامت و ولایت و در پیمان ناگسستنی با اهل بیت(ع) محفوظ بدارد تا بتوانیم با عزمی راسخ تر بعنوان خادمین مردم در سنگر کار و تولیدتلاش نماییم چرخه های اقتصاد این کشور بیش از پیش به حرکت در بیایید.

غدیر تنها تاریخ و روایت نیست بلکه ولایت و عزت و آبروی ما مسلمان است

در ادامه حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن تبریک عید و قدردانی از اهتمام و توجه مسئولین مجموعه بزرگ کشت و صنعت دعبل خزاعی در برگزاری چنین جشن باشکوهی این عید را عیدا… الاکبر دانست و با اشاره اینکه در مکتب اسلامی ما غدیر نشانه ای از تداوم رسالت انبیا است ،بیان داشت: غدیر چشمه ای که تا پایان هستی می جوشد پس غدیر تنها تاریخ و روایت نیست بلکه ولایت و عزت و آبروی ما مسلمان است.

وی با بیان اینکه غدیر نه تنها یک روز نیست بلکه یک فرهنگ مشتمل بر خیر فراوان و فواید بی‌نظیر است و موجب حفظ و ماندگاری دین شد، تصریح کرد: نظام سازی در غدیر یعنی تمامی مسلمانان تحت لوای ولایت و یک نظام وحدت بخش قرار گرفتند و اینچنین کفار از آسیب به اسلام مأیوس شدند.

امام جمعه موقت اهواز نسبت به توطئه‌های دشمنان در اختلاف‌افکنی و تفرقه بین مسلمین هشدار داد و ابراز کرد: دشمنان اسلام به دنبال سوءاستفاده از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف تاریک و سیاه تفرقه افکنانه خود هستند و قطعاً تلاش خواهد کرد غدیر را نیز بهانه‌ای برای نفاق قرار دهند، اما پیام غدیر وحدت امت و جامعه اسلامی است.

در این جشن حاج کاظم آذر پیرا از قاریان برجسته بین المللی ، کربلایی حسن صفری مولوی خوان اهل بیت ، صادق ساری شاعر آیینی و گروههای مختلف هنری در کنار برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی به اجرای برنامه پرداختند.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم از نمایشگاه نقاشی فرزندان کشت و صنعت دعبل خزاعی با موضوع “واقعه غدیر” نیز رونمایی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.