شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا است

آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا است

به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با خانواده شهید مدافع امنیت، سرهنگ دوم هادی کنعانی دیدار و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمودند.

به‌گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌همراه جانشین انتظامی شهرستان کارون با حضور در منزل شهید هادی کنعانی با خانواده این شهید بزرگوار، دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ فرج سودانی -جانشین انتظامی شهرستان کارون- با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون خون شهدا است و شهیدان مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند اسلام و انقلاب ما هستند و ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا که با رشادت و جان‌فشانی‌های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بودند، یکی از کارهای پسندیده‌ای است که باید این توفیق و سعادت را ارج نهیم و با ادای احترام به خانواده شهدا عرضه می‌داریم که ما مرهون و مدیون خون شهداییم و یاد شهید بزرگوار سرهنگ هادی کنعانی و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را همواره گرامی و عزیز می‌داریم.

در ادامه، محمد عطار نژادیان -معاون صنعت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی- با قدردانی از مقام شامخ شهدای کشور و خانواده‌های والامقام آنان گفت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما در کارها و مسئولیت‌هایی که بر دوشمان گذاشته شده است باید به‌گونه‌ای جهادی و درست عمل نماییم تا همواره در مقابل شهدا و خانواده آنها روسفید باشیم.

در این مراسم، سید محمدامین فاضلی -مدیر امور اداری این کشت و صنعت- نیز با بیان اینکه خانواده شهدا مایه خیر و برکت هستند، اظهار کرد: صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی و حرکت در مسیر شهدا است و این شهید والامقام سرهنگ هادی کنعانی نمونه واقعی یک پلیس وظیفه‌شناس،متدین و سخت‌کوش بود که برای ایجاد امنیت و آسایش مردم شبانه‌روز تلاش می‌نمود. سرهنگ شهید هادی کنعانی، رئیس پلیس اطلاعات شهرستان کارون بود که در تاریخ 28 آبان‌ماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.