شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

کسب یک مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی تیمی توسط ورزشکاران شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

کسب یک مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی تیمی توسط ورزشکاران شرکت کشت و صنعت  دعبل خزاعی

در جشنواره فرهنگی و ورزشی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بدست آمد:

کسب یک مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی تیمی توسط ورزشکاران شرکت کشت و صنعت  دعبل خزاعی

تیم شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی موفق به کسب عنوان قهرمانی فوتسال نوجوانان و مقام نایب‌قهرمانی تیمی در رشته‌های مختلف در مسابقات فرهنگی و ورزشی مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، در این مسابقات -که ویژه فرزندان پرسنل، بانوان شاغل و همسران کارکنان برگزار گردید- ورزشکاران در رشته‌های دارت، شطرنج، فوتسال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی  به مدت یک هفته از تاریخ ۵ تیرماه لغایت۱۲ تیرماه به رقابت با یگدیگر پرداختند.

در این مسابقات، فرزندان پسر پرسنل در سه مقطع سنی و ۴ رشته فوتسال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج به رقابت با هم پرداختند که در مجموعه رشته‌ها تیم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مقام نخست، تیم شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام دوم و تیم شرکت کشت و صنعت دهخدا به مقام سوم نائل آمده و تیم فوتسال نوجوانان دعبل خزاعی با مربی‌گری تورج رومانی و کامبیز نوری به سرپرستی سجاد ترابی مقام نخست مسابقات را کسب نمودند.

در ادامه این رقابت‌ها، در گروه بانوان، در مجموع سه رشته دارت، شطرنج و آمادگی جسمانی، ورزشکاران تیم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مقام قهرمانی و تیم شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام نایب‌قهرمانی دست یافتند.

لازم به ذکر است، هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی-ورزشی، تقویت جسم و روح، ایجاد روحیه نشاط و خودباوری، شناسایی و استعدادیابی جوانان مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی برای پرورش نسلی از ورزشکاران پویا و قهرمان در سطح منطقه‌ای و ملی می‌باشد.

در اختتامیه این مسابقات، از نفرات برتر در هر رشته -با اهدا مدال و جایزه- تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.