شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

قدردانی کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی ازدکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

قدردانی کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی ازدکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

جمعی از کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی به نمایندگی از پرسنل این شرکت با اهدا لوح تقدیر، مراتب تشکر و قدردانی خود را ازتوجه ویژه و تلاش های بی وقفه دکترعبد علی ناصری مدیرعامل توانمند و دلسوز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای بهبود شرایط  معیشتی  و رفاهی و توجه ویژه به پرسنل شرکتهای تابعه هولدینگ بزرگ توسعه نیشکر، اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت دعبل خزاعی, متن این لوح تقدیر که به  امضای تعدادی ازکارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی, رسیده است به این شرح است:

استاد گرامی جناب آقای دکترعبد علی ناصری

مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

مردم سرزمینمان به داشتن فرزندانی شجاع و دلسوز که همواره آماده خدمت وجانفشانی چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز در سنگر کار و تلاش بوده اند،به خود افتخار می کنند و راد مردی هایشان را قدر و ارج می نهند.

ما کارگران کشت و صنعت دعبل خزاعی به پاس همت و تلاش‌ مستمر و شبانه روزی حضرتعالی در رسیدگی و حل مشکلات که ماحصل آن موجب تغییرات بزرگی چه در بخش رفاهیات و چه در زمینه حقوق کارکنان شده و رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته، از آن مقام عالی تقدیر و تشکر می نماییم.

بدون تردید توجه شما به پرسنل و کارمندان اين شرکت همانند واحدهای دیگر نیشکری، اعتماد به نفس و اشتیاق و کوشش آنها را در انجام وظايف محوله بیش از پیش كرده است و همه ی ما از داشتن مدير عاملي مانند حضرت عالي به خود می بالیم و برای شما به ديده منت دعا خواهيم نمود.

                             جمعی از کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.