شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

فتح خرمشهر حماسه ای ماندگارو بی نظیر درطول دفاع مقدس بود

فتح خرمشهر حماسه ای ماندگارو بی نظیر درطول دفاع مقدس بود

خرمشهر را خدا آزاد کرد

                       امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت دعبل خزاعی،مهندس محمد امین روز بخش زاده در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.

متن پیام مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به شرح زیر است:  

سوم خرداد فرا می رسد تا گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا” بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز شود و از خون جوانان وطن لاله های آزادی و آزادگی ایران سر بر آورد.

در این شهر خونین خرمشهر، در هر کوی و برزن آن، لاله های سرخ پرپر گردیدند تا شهر برای بار دیگر رنگ سبز خرمی و جاودانگی را به خود بگیرد و به حق خرمشهر نماد ایثار و مقاومت است و سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر قهرمان، توسط رزمندگان رشید اسلام یکی از نقاط عطف در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و حماسه ای ماندگار و بی نظیر درطول دفاع مقدس می باشد. این روز بزرگ و تاریخ ساز یادآور ایستادگی مردم حق طلبی است که در لوای رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) با دستان خالی، اما با اعتقاد راسخ و امیدوار به افق روشن میهن و انقلاب شکوهمند، مقابل دشمنان تا بن دندان مسلحِ قسم‌خورده ایران و انقلاب مردانه و شجاعانه ایستادگی کردند و درسی بزرگ و ماندگار به تمامی جهانیان آموختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به کلیه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز ، خانواده معظم شهدا و پرسنل پرتلاش و خدوم مجموعه بزرگ کشت و صنعت دعبل خزاعی تبریک عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداری از ارزشها و آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.