شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

بازدید مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی از مرکز واکسیناسیون این شرکت

بازدید مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی از مرکز واکسیناسیون این شرکت

‫مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی بر اهمیت مشارکت همگانی در طرح واکسیناسیون کرونا در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ تأکید کرد‪.

به گزارش روابط عمومی، محمد امین روز بخش زاده با حضور در مرکز واکسیناسیون این کشت و صنعت از نزدیک روند مرحله سوم تزریق واکسن کرونا به پرسنل را مورد ارزیابی قرار داد.

 وی ضمن قدردانی از تلاشهای کادر درمانی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و انجام پایش‌های مستمر همچنین آموزش، اطلاع‌رسانی و معاینات پزشکی کارکنان به‌منظور حفاظت از سلامت آنها تلاش شده تا از شیوع بیماری کووید۱۹ در این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی توجه و اهتمام پرسنل در تزریق واکسن کرونا  را در کاهش ابتلا به این بیماری، بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده تاکنون دو مرحله واکسیناسیون اجرا شده است و امروز شاهد اجرای مرحله سوم تزریق واکسن کرونا به پرسنل هستیم و ضروری است کلیه نیروها ضمن توجه هر چه بیشتر به دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و الکل برای پیشگیری از آلودگی جهت حفظ سلامت خود تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا اقدام نمایند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.