شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

افزایش شادابی و نشاط در بین کارکنان با زیباسازی و گل کاری محوطه های مختلف شرکت

افزایش شادابی و نشاط در بین کارکنان با زیباسازی و گل کاری محوطه های مختلف شرکت
 
مدیر پشتیبانی و امور شهری کشت و صنعت دعبل خزاعی گفت:

با فرا رسیدن فصل بهار، انواع گل های زینتی و درختچه های مقاوم به گرما در سطح این شرکت کاشته شده و این عملیات زیبا سازی همچنان در حال انجام می باشد.

به گزارش روابط عمومی رامین طهماسبی پوری با اعلام این خبر گفت: این اقدامات به دستور مدیر عامل محترم شرکت و با هدف افزایش شادابی، نشاط ، زیبایی مناظر ، معابر ، بلوارها ،محوطه های مختلف و عرصه‌های سبز شرکت اجرا می شود.

افزایش سرانه فضای سبز کشت و صنعت دعبل خزاعی

وی اظهار داشت: واحد فضای سبز اقدامات گسترده‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز شرکت انجام داده که کاشت انواع درخت و نهال‌های مثمر و غیر مثمر از جمله اکالیپتوس،برهان،مرکبات،کهور،کنار،شاه توت و… در کنار گل کاری در نقاط مختلف شرکت از جمله این اقدامات است.

کاشت گل های مقاوم و متناسب با اقلیم منطقه

مدیر پشتیبانی و امور شهری کشت و صنعت دعبل خزاعی از تداوم عملیات کاشت گل های زینتی خبرداد و گفت: علاو بر اینکه با بهره گیری از سیستم های نوین آبیاری که حداقل آب مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد و در این بین صرفه جویی های لازم در مصرف آب انجام می شود ،گل‌های کاشته شده متناسب و سازگار با آب و هوا و اقلیم منطقه انتخاب شده تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم را در شرایط جوی مختلف داشته باشند.

طهماسبی پوری خاطر نشان کرد: تلاش می شود با برنامه ریزی و پیگیری های لازم به منظور آراستگی و زیباسازی محوطه های اداری ، صنعتی و عملیاتی ضمن ایجاد نشاط در همکاران و مراجعه کنندگان، میزان راندمان کاری را افزایش می دهد.

slide-bf397a5
slide-46293b0
slide-8a76ec4
slide-4cedd86
slide-3919fe7
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.