به گزارش روابط عمومی شرکت کشت وصنعت دعبل خزاعی،اجرای استانداردهای بین المللی در بازار یک عنصر ضروری در روند بهبود رقابت شرکت است.
مراقبت از مشتری، غذای سالم و ایمن و استانداردهای زیست محیطی تنها برخی از شرایطی را که تجارت مدرن از تولیدکنندگان محصولات غذایی می خواهد، نشان می دهد.
بنابراین برای بنگاه های مواد غذایی ضروری است که سیستم های مدیریتی متمرکز بر ایمنی، قانونی بودن و کیفیت محصولات خود را به عنوان مکانیزمی برای اطمینان از حمایت از مصرف کننده و تقویت اعتماد، مورد استفاده قرار دهند.