شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام تسلیت مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در پی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه

پیام تسلیت مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در پی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک، دژخیم و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی،دکتراسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند.

این رژیم نامشروع و اشغالگر با چنین اقدامات رذیلانه، بیش از پیش جنایت و درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.

بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید و شهدای بزرگوار دیگر در غزه و ….، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی؛ شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مایه تأثر و تأسف عمیق گردید. 

آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت بطور قطع پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین، ایران اسلامی و همکاران خودم در مجموعه کشت و صنعت دعبل خزاعی،تسلیت عرض می‌نمایم.

                        سید محمدرضا علم الهدائی

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی