شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

مراسم تقدیر از کادر آموزشی مدارس شهرستان کارون بمناسبت بزرگداشت روز معلم

مراسم تقدیر از کادر آموزشی مدارس شهرستان کارون بمناسبت بزرگداشت روز معلم

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ،به مناسبت بزرگداشت روز معلم ،مهندس سید محمد رضا علم الهدائی ،مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به همراه مدیران و معاونین با حضور در مدرسه امام سجاد(ع) واقع در شهرک شیرین شهر شهرستان کارون از کادر آموزشی تقدیر کردند.

صبح امروز یکشنبه 16اردیبهشت 1403 کادر اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از مهندس سید محمد رضا علم الهدائی به جهت حضور در مدارس شیرین شهر استقبال کردند.

در ابتدا مدیر و کادر مدرسه به ارائه گزارش از وضعیت تحصیلی دانش آموزان و همچنین خدمات و رفع نیازهای مدارس کارون توسط شرکت دعبل خزاعی پرداختند.

شرکت دعبل خزاعی در طول سال تحصیلی به مدارس شهرستان کارون و همچنین دانش آموزان خدماتی مانند :ساخت و تجهیز مدرسه ، تهیه ی لوازم تحریر ، سرویس کولرهای گازی ،رنگ آمیزی ،تامین سرویس ایاب و ذهاب معلمان ،خدمات بهداشتی ،تعمیرات داخلی و غیر را انجام می دهد.

مهندس سید محمد رضا علم الهدائی در این مراسم ضمن تبریک روز معلم خدمت معلمان گرامی و همچنین با اشاره به ضرورت تقویت مدارس شهرستان کارون افزودند : ما می کوشیم که نیازهای مدارس و همچنین کادر آموزشی پیرامون را به حداقل برسانیم.

در ادامه مراسم آقای محمودی ،معاون آموزش و پرورش شهرستان کارون ،از مدیریت عامل بابت همکاری به جهت بر طرف کردن نیازهای درخواستی که در طول سال به مدارس و دانش آموزان روستاهای حاشیه ی شرکت کرده ،تقدیر و تشکر نمودند .

و در پایان به پاس زحمات معلمان، هدایایی به رسم یاد بود تقدیم آنان گردید.