شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام مدیرعامل به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

پیام مدیرعامل به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ)

به راستی شهادت همان حیات عند رب است که نقطه پایانی معراج بشریت بوده و جز خالص شدگان درگاه الهی کسی به آن راه نخواهد یافت.. ایشان نماد عزت، غیرت، اخلاص، کار جهادی، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که در قالب «مکتب الهی» تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را مغلوب کرد. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده او بود.. امروزه همه ما وظیفه داریم در ترویج این مکتب ناب در هر سنگر خدمتی که قرار داریم بیش از پیش خدمتگزار باشیم.

و امید است با بصیرت‌افزایی و زنده نگه داشتن این حرکت مقدس بتوانیم در ظهور آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جریان گام دوم انقلاب مثمر ثمر بوده و شاهد تحول اساسی و تعالی بیش از پیش در فرایند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور باشیم.

اینجانب سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خانواده مکرم آن شهید بزرگوار و نیز ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده بزرگ شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حق تعالی توفیق رهروی در مکتب حاج قاسم را مسألت دارم.

سید محمد رضا علم الهدائی

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی