شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

سکوی سومی کشت و صنعت دعبل خزایی؛ گامی استوار به سوی افتخارات کشوری

سکوی سومی کشت و صنعت دعبل خزایی؛ گامی استوار به سوی افتخارات کشوری

به گزارش روابط عمومی کشت وصنعت دعبل خزاعی،در رویدادی هیجان‌انگیز و پرتلاش، تیم کشت و صنعت دعبل خزایی با شکست دادن فولاد خوزستان در دیدار رده‌بندی، مقام سوم مسابقات فوتسال کارگری استان خوزستان را به خود اختصاص داد. این پیروزی، آنها را به مرحله انتخابی کشوری راه داد.

مسابقات با حضور ده تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد و تیم‌های شهرداری اهواز، کشت و صنعت میرزا کوچک خان و کشت و صنعت دعبل خزایی به عنوان سه تیم برتر، جواز حضور در مسابقات قهرمانی کارگران کشور را کسب کردند.

در دیدار حساس و نفس‌گیر رده‌بندی، تیم دعبل خزایی با نتیجه قاطع ۵ بر ۲ مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید و توانست جایگاه سومی خود را مسجل کند. این دیدار، نمایشی از توانایی‌ها و مهارت‌های فوتسالیست‌های کارگر بود که با تعهد و انگیزه بالا به میدان رفتند.

در پایان مسابقات، با حضور مقامات ورزشی استان، از تیم‌های برتر تجلیل به عمل آمد و این تیم‌ها آماده حضور در عرصه ملی شدند تا نمایندگی استان خوزستان را در مسابقات کشوری به عهده بگیرند.

این دستاورد، نشان‌دهنده روحیه ورزشی و تلاش بی‌وقفه ورزشکاران کارگر است که با امید به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، پا به این رقابت‌ها گذاشتند. اکنون، با دل‌هایی پر از امید و چشم‌اندازی روشن، آنها خود را برای چالش‌های بزرگ‌تر آماده می‌کنند.