شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

درخشش کشت وصنعت دعبل خزاعی در کشور

درخشش کشت وصنعت دعبل خزاعی در کشور

سازمان تامین اجتماعی به عنوان فراگیر ترین نهاد متولی حمایت از نیروی کار و تولید کشور به وجود کارفرمایان برتر می بالد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی،در مراسم آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی کشور که در تهران برگزار شد از مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به عنوان کار فرمای نمونه و برتر استان خوزستان تقدیر گردید.
.
نقش آفرینی موثر نیروی انسانی در روند رشد و توسعه
میر هاشم موسوی ،مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به همراهی و همدلی مستمر کارفرمایان در نقش آفرینی موثر نیروی انسانی در روند رشد و توسعه ای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی ، اشاره نمودند.
تحقق اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی با مدیریت صحیح کارفرمایان
موسوی در ادامه سخنرانی خود افزود : تحقق اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی کشور با مدیریت صحیح کارفرمایان برتر در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مهار تورم و رشد تولید،دانستند.


آقای مهندس سید محمد رضا علم الهدائی، با خدمات و تدابیر ارزشمند مدیریتی در هدایت و پشتیبانی از مجموعه تحت مدیریت ایشان و همچنین تعامل موثر با سازمان تامین اجتماعی توانست به عنوان کارفرمای برتر استان که سال ۱۴۰۲ معرفی شود.
لازم به ذکر است که این افتخار آفرینی همچون نگینی است که در همه واحدهای کشت و صنعت ها می درخشد و همچنین مایه افتخار مجموعه شرکت دعبل خزاعی می باشد.