شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

جشن بزرگ عید غدیر در کشت و صنعت دعبل خزاعی، شور و نشاط در سایه ی ولایت

جشن بزرگ عید غدیر در کشت و صنعت دعبل خزاعی، شور و نشاط در سایه ی ولایت

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی،به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، جشنی با شکوه و پرشور با حضور مسئولان شهرستان کارون، مدیران، معاونین و کارکنان خدوم کشت و صنعت دعبل خزاعی در محل رستوران این شرکت برگزار شد.

این مراسم معنوی با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری توانمند، جناب آقای محمد دغاغله آغاز و سپس با اجرای شاد و پرمهر آقای زرشناس، مجری توانمند صدا و سیمای استان خوزستان ادامه یافت.

در ادامه سید محمد رضا علم الهدائی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن تبریک و شادباش این عید بزرگ، به تبیین جایگاه و اهمیت واقعه غدیر در تاریخ اسلام و سیره ی علوی پرداختند و از زحمات و تلاش های بی وقفه ی پرسنل جهت پیشبرد اهداف سازمانی قدردانی و تشکر نمودند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمدیان، روانشناس خانواده، به ایراد سخنرانی پیرامون موضوع غدیر و سبک زندگی علوی پرداختند و با ارائه ی نکات ارزشمند و کاربردی، بر اهمیت ترویج آموزه های والای دین مبین اسلام در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کردند.

در ادامه حجت الاسلام خضیراوی، امام جمعه محترم شهرستان کارون نیز در سخنرانی خود به تشریح ابعاد مختلف واقعه غدیر پرداخته و بر اطاعت از ولایت فقیه به عنوان جانشین برحق امام زمان (عج) تأکید نمودند.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از جمله خوانندگی ،گروه نمایشی، مولودی خوانی، و شعبده بازی همراه بود که شور و نشاط مضاعفی به این جشن ولایی بخشید.

این مراسم با استقبال گرم و پرشور حاضرین به پایان رسید و خاطره ای ماندگار از این عید بزرگ در اذهان کارکنان این شرکت به یادگار گذاشت.