شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

“تقدیر از مدیرعامل دعبل خزاعی در اجلاس ملی پیشتازان کیفیت و نوآوری”

“تقدیر از مدیرعامل دعبل خزاعی در اجلاس ملی پیشتازان کیفیت و نوآوری”

مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در دومین اجلاس ملی پیشتازان کیفیت و نوآوری به عنوان پیشگام در این زمینه با رویکرد «مدیریت ارزش» تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، در دومین اجلاس ملی پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد «مدیریت ارزش» در مهرماه 1403، که با حضور مهندس سید محمد رضا علم الهدائی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در حوزه‌های نوآوری و کیفیت، پس از فرایند احراز و بررسی توسط هیئت داوران در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای ملی تقدیر شد.

«کیفیت» و «نوآوری» به عنوان دو موضوع کلیدی در حوزه کسب‌وکار، همواره مورد توجه ویژه‌ی مدیران سازمان‌ها و موسسات اقتصادی قرار داشته‌اند.

حفظ و ارتقای کیفیت و نوآوری در فرایند تولید و فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها، از جمله عواملی هستند که می‌توانند رشد و بقای کسب‌وکارها را تا حد زیادی تضمین نموده و به پایداری آن‌ها کمک کند.

این رویداد فرصتی است تا ضمن تعامل مستقیم مدیران ارشد سازمان‌های کشور و گروه‌های مختلف کسب‌وکار، افزایش رقابت‌پذیری کسب ‌وکارها، هم‌اندیشی نخبگان و اساتید و اطلاع از مسائل روز از زبان مقامات و قانون‌گذاران کشور، با ایجاد تغییر در دیدگاه‌ها و نگرش‌های فعلی، علاوه بر کمک به بهبود کسب‌وکار و اقتصاد، تحول و نوآفرینی را برای مجموعه خود و کشور عزیزمان به ارمغان آورده و با توشه‌ای پربار از دانش و ایده‌هایی نوین، برگی زرین را در کسب‌و‌کار خود رقم بزند.

کشت و صنعت دعبل خزاعی از شرکت های وابسته به توسعه نیشکر و صنایع جانبی با استفاده از دانش روز و نیروی انسانی ماهر و مدیریت پویا توانسته است در حوزه تولید شکر و تصفیه آن در رقابت با سایر تولید کنندگان این محصول پیشگام باشد.

این واحد تولیدی که در 25 کیلومتری جاده اهواز به آبادان قرار دارد، محصول خود را با برند «شهد نی» به بازار عرضه می کند.