شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

“تجلیل از مدیران تاثیرگذار کشت و صنعت دعبل خزاعی در عرصه صنعت و اقتصاد کشور”

“تجلیل از مدیران تاثیرگذار کشت و صنعت دعبل خزاعی در عرصه صنعت و اقتصاد کشور”

ه گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ،مراسم هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیران تاثیرگذار در عرصه صنعت و اقتصاد ایران، روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه 1403 با حضور مدیران و معاونین کشت و صنعت دعبل خزاعی در تالار صدا وسیما تهران برگزار شد. دولت سرمایه گذاری در صنعت را تضمین کند.

لطف الله سیاهکلی، نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری این نشست، در این جلسه با بیان اینکه کشور امروزه به سرمایه گذاری احتیاج دارد، گفت: اگر می‌خواهیم تولید در کشور جهشی باشد باید امنیت سرمایه گذاری به حد اعلا برسد.

وی افزود: ما باید قانونی داشته باشیم که دولت امنیت سرمایه گذاری را تضمین کند و شخص سرمایه گذار نگران بازگشت سرمایه خود نباشد. مجلس نقش ویژه ای در این خصوص دارد و باید نقش قانون گذاری خود را در این زمینه به نمایش بگذارد.

صنعتگران،خنثی کننده تحریم ها

حجت الاسلام حمزه خلیلی ، معاون اول قوه قضائیه در پایان گفت: بدون شک قشری که می تواند تحریم هه را خنثی کند و آرامش را به زندگی مردم بازگرداند صنعتگران هستند.

گفتنی است در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به عنوان یکی از شرکت های برتر و چهره های ماندگار حوزه صنعت و اقتصاد کشور تجلیل گردید.