شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‏‌مناسبت روز مهندس

پیام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‏‌مناسبت روز مهندس

 

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی  پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز  مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

به نام خدا

 

مهندسين گرامی

بالاخص مهندسين و متخصصین پرتلاش شاغل در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

 

روز مهندس، روز تجلیل از اندیشه‌های ناب، باورهای ارزشمند، روز پاسداشت خلاقیت و ابتکار و روز گرامیداشت تجلیل از سرمایه‌های علمی کشور است.

به واقع تاثیر دانش مهندسی را امروز می‌توان به‌وضوح در بسیاری از عرصه‌های کار و کوشش از جمله کشاورزی و صنعت تا بخش‌های دیگر به‌خوبی مشاهده کرد. همانگونه که مهندسین ما در مجموعه بزرگ شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با نوآوری و بهره‌گیری از دانش بومی در رویش و خلق جوانه‌های سبز امید برای تحقق خواسته “ما می‌توانیم” نقشی برجسته را در جهش تولید در راستای اقتصاد مقاومتی رقم زده‌اند و با سرعت به سوی فتح قله‌های خودکفایی با افزایش تولید شکر به‌عنوان یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور، گام‌های موثری را برداشته‌اند و در این راه، با نشاط و پویا، بی‌وقفه و شبانه‌روزی، تلاش می‌کنند.

اينجانب، ضمن تبريك فرا رسيدن پنجم اسفند ماه، روز مهندس، به همه همكاران پرتلاش، از زحمات و تلاشهای شما عزيزان قدردانی نموده و برای کلیه مهندسين، متخصصین و تکنسین‌های این شرکت، از پروردگار متعال، آرزوی توفیق و سلامتی می‌نمایم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی