شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته سراسر حماسه دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته سراسر حماسه دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی، در این پیام مهندس محمدامین روزبخش زاده  تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی(ع) را الگوپذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه بانشاط و پرانگیزه در صحنه باشید و همان طور که شهدایتان به کشور، نظام و اسلام خدمت کردند، شما هم خدمت کنید.                                   (مقام معظم رهبری)

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، استقامت و جانفشانی‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابله زورگویان و ابرقدرت‌ها جهان است و این واقعه مهم تا همیشه در خاطره تاریخ به عنوان حماسه‌ای بی‌بدیل به‌یادگار باقی خواهد ماند.

امروز در آستانه فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، شاهد یک شور و شعف در بین جوانانی هستیم که با رشادت و روحیه جهادی همانند پدران خویش در هشت سال دفاع مقدس، در سنگر کار و تولید و برای رسیدن کشور به مرز خودکفایی با عزم و اراده‌ای استوار مشغول خدمت به هموطنان خود هستند.

بی‌شک این همت والا در کسب موفقیت‌های بزرگ و رسیدن به رکوردهای بالا در تولید و بالندگی اقتصادی را باید مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند و در این راه از جان و مال و هستی خود گذشتند.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و کلیه همکاران پرتلاش و سختکوش در مجموعه بزرگ شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی که دل در گروی تعالی و سربلندی ایران اسلامی دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

محمدامین روز بخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.