شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام تبریک مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

مهندس علیرضا دور باشی زاده ، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود. اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

اینجانب امیدوارم با همت وتلاش شما فرزندان پیر فرزانه انقلاب، خمینی کبیر (ره) و با سرمشق و سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدضله العالی) شاهد موفقیت روز افزون در عرصه‌های مختلف به ویژه تولید در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی باشیم.

در پایان فرارسیدن دهه فجر را که یاد آور پایداری و رشادت شیرزنان و غیور مردان این مرز وبوم می‌باشد صمیمانه به شما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت وسربلندی شما را در راه خدمت به میهن عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

علیرضا دورباشی زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی