شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام تبریک مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

مهندس محمد امین روز بخش زاده  در پیامی، فرا رسیدن سیزدهم ماه رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت:

متن این پیام به‌شرح زیر است:

                                                              بسمه تعالی

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را      که به ماسوا فکندی همه سایه هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین       به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

سیزدهم ماه پر خیر و برکت رجب، سالروز ولادت با سعادت بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت امیرالمومنین (ع) این انسان کامل و الگوی تام برای بشریت است؛ او که آغازگر امامت و ولایت و مظهر عدالت و تمام‌کننده مکارم و فضائل اخلاقی است.

بی‌تردید فصل فصل زندگی پر بار حضرت علی (ع) به‌عنوان یار و یاور راستین مظلومان در کنار پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از نخستین روزهای ترویج یگانه‌پرستی در فضای کفرآلود و پرمخاطره مکه و شجاعت بی‌بدیل این امام همام در میدان‌های نبرد گرفته تا گسترش اسلام و پذیرفتن مسئولیت قضاوت و رهبری امت همه و همه سرشار از پند و حکمت و چراغ پرفروغی برای اهل یقین و معرفت است.

حضرت امیرالمومنین علی(ع) با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب عشق و دلدادگی و آزادگی نیز بهترین نمونه و سرمشق برای پدران جهان است. از این رو، فرخنده‌زاد روز یگانه مولود کعبه، شایسته‌ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می‌کوشند با تاسی از مولایشان، فرزندانی شایسته را برای این مرز و بوم  پرورش دهند و با حق و حقیقت آشنا کنند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به همگان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است خداوند قادر متعال، شایستگی پیروی راستین از رفتار، گفتار و کردار آن سرچشمه حقیقت و معرفت را نصیب همه ما گرداند.

ان شاء الله تعالی

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.