شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پیام تبریک مدیرعامل شرکت کشت وصنعت دعبل خزاعی به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک مدیرعامل شرکت کشت وصنعت دعبل خزاعی به مناسبت اعیاد شعبانیه

مهندس علیرضا دور باشی زاده ،مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ،در پیامی اعیاد خجسته شعبانیه و ایام ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطلع ماه شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی در آسمان امامت و ولایت است که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند و به راستی کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون ابا عبدالله حسین(ع) برمی آید تا چنان حماسه ای ماندگار را بیافریند و نام بلندش برای همیشه تاریخ، در تارک آسمان جوانمردی و آزادگی، چراغ راه حق طلبان و حق جویان گردد.

در این ماه همنوا با ساقی با وفای دشت کربلا، حدیث رشادت و وفاداری را از عمق جان زمزمه می کنیم.

آنگاه از صحیفه شوریدگی و دلدادگی سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم.

در این روزها بیش از هر زمانی یاد و خاطره رشادت ها ی دلیرمردان پاسدار این سرزمین را گرامی داشته و قدردان ایثارگری های جانبازان سرافراز میهن عزیزمان هستیم.

اینجانب حلول ماه مبارک شعبان و فرخنده میلاد با سعادت سه اختر تابناک امامت و ولایت، سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار، مظهر وفا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و سید الساجدین امام زین العابدین (ع) را خدمت همه دوستداران و عاشقان اهل بیت و به ویژه جامعه هدف، همکاران عزیز شاغل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

علیرضا دورباشی زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی