شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پاسداران، نیروهای مردمی که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند

پاسداران، نیروهای مردمی که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند

به گزارش روابط عمومی، مهندس محمدامین روزبخش زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با صدور پیامی، فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه و همچنین روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حُسَینٌ مِنّی وَ أَنَا مِنْ حُسَینٍ أَحَبَّ اللهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَیناً، حُسَینٌ سِبْطٌ مِنَ الْأَسْباط

رسول خدا(ص) و اهل بیتش، برای همه انسان‌ها -به‌ویژه پیروانشان- الگویی ارزنده هستند و خداوند با هدایت‌گری امامان معصوم(ع)، صراط مستقیم را نشان داد و چشمه‌سار دانش نهفته خود را در وجود اهل بیت(ع) جاری ساخت و خالق هستی، امام حسین(ع) را مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ النَّجاة و پاسدار ارزش‌های الهی قرار داد تا در هر فرصتی، مسلمانان را نصیحت و به راه راست هدایت نماید، تا راه حق را برگزینند و سعادتمند شوند.

روز سوم شعبان‌المعظم مصادف با ولادت فرخنده امام خوبی‌ها و اسوه پاسداری از دین و آزادگی، سرور آزادگان جهان، آقا امام حسین(ع) آئینه و مظهر تمام‌نمای عشق و ایثار و روز پاسدار است.

پاسدارانی که بی‌شک آزادی و استقلال کشورمان را مدیون و وامدار جهاد حسین‌وار آنها هستیم. نیروهای مردمی که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با قدرت و صلابت، شکست‌ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

دلاور مردانی که در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی یک روز در صف اول جبهه‌های جنگ با روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، جانبازی و از خودگذشتگی -همچون دژی مستحکم- مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و دفاع از ارزشهای والای دینی در مقابل دشمن ایستادگی نمودند و امروز نیز در لباس سازندگی و خدمت به محرومان و مستضعفان در دورترین نقاط کشور عزیزمان، کمر همت بسته‌اند .

اینجانب فرارسیدن میلاد با‌سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار و خجسته سالروز ولادت علمدار بزرگ حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان شاغل در این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی را برای همگان از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدامین روزبخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.