شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار در راه دین و آزادگی است

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار در راه دین و آزادگی است

 مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام حضرت امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام مهندس علیرضا دورباشی زاده به شرح زیر است :

بسم ا… الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار در راه دین و آزادگی است ودر این ماه مسلمانان با غم و اندوه در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند.

هرروز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است. بدون شک امروزه ایستادگی آزادی خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تاسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است .

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش را به دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) و همکاران پرتلاش و متدین در مجموعه بزرگ کشت و صنعت دعبل خزاعی تسلیت عرض می نمایم.

علیرضا دورباشی زاده

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.