شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

غبارروبی و گلباران مزار شهدای شهرستان کارون به‌مناسبت دهه مبارک فجر

غبارروبی و گلباران مزار شهدای شهرستان کارون به‌مناسبت دهه مبارک فجر

مزار شهدای شهرستان کارون به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در فضایی معنوی عطرافشانی و گلباران شد.

 به‌گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب گلزار شهدای شهرستان کارون با حضور خانواده‌ی معظم شهدا، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات شهرستان و معاونین و مدیران بخش‌های مختلف شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره این مجاهدان عرصه مقاومت را گرامی داشتند و با آرمان‌های مقدس انقلاب و شهدا تجدید میثاق نمودند.

سعید کعبی فلاحیه فرماندار شهرستان کارون ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: امروز بر سر مزار شهدا حاضر شده‌ایم تا اعلام نماییم که شهدا از جان خود گذشتید تا ما در آرامش و آسایش و امنیت زندگی کنیم و امروز که ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت کشورمان ایران مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

فرماندار شهرستان کارون بیان داشت: امروز بار دیگر کنار مزار شهدا آمدیم تا مجددا به خود یادآوری کنیم این نظام حاصل ایثارگری‌ها و‌ از خودگذشتگی‌های فرزندان دلیر ایران اسلامی است و این مسئولیت و امانتی که توسط خداوند به ما سپرده است را به بهترین شکل حفظ و مراقبت کنیم و خدمت‌گذار صادق و خوبی برای مردم باشیم.

کعبی فلاحیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دهه با کرامت فجر فرصت خوبی است تا با گلباران مزار شهدا و زنده‌نگه‌داشتن یاد آنان به جهانیان اعلام کنیم که همچنان برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا، نظام، رهبری و اهداف امام (ره) آماده هستیم و با حرکت در مسیر کار و تلاش مضاعف بتوانیم خدمت صادقانه و جهادی در راه پیشرفت اهداف مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم. در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و گلاب‌پاشی قبور مطهر شهدا، ضمن ادای احترام به روح بلند شهیدان، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.