شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

حماسه بزرگ حسینی موجب پیدایش یک نهضت عظیم اسلامی ماندگار شد

حماسه بزرگ حسینی موجب پیدایش یک نهضت عظیم اسلامی ماندگار شد

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در پیامی، فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

 متن پیام محمد امین روز بخش زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین حسینی، رمز پویایی قیام عاشورا و جلوه روشنی از جاودانگی مسیر حق و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم زمانه است که عزت و اقتدار را به تجلی رساند و با گذشت چهل روز از واقعه جانسوز کربلا، جان‌های مومنان را یک بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می‌زند.

حماسه بزرگ حسینی در روزی که پرچم سرخ پیام شهادت سرور و سالاران شهیدان عالم به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، موجب پیدایش یک نهضت عظیم اسلامی شد و این از جان‌گذشتگی‌ها مسیری روشن را فراروی ما گشود تا مصباح هدایت و سفینه نجات ایمان آورندگان به حق برای همیشه در طول تاریخ شود که با گذشت قرن‌ها این حماسه ماندگار دشت کربلا همواره انگیزه‌بخش و روشنگر مسیری بوده برای کسانی که در برابر ظلم و جور، ایستادگی نموده‌اند.    

اینجانب فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش را به کلیه دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه همکاران پرتلاش و صدیق در این مجموعه تسلیت عرض نموده، امید است  همواره رهرو راستینی برای آن حضرت در درستکاری و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.