شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی

با حضور دو تن از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس ،مدیران و کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی نشست صمیمی و محفل انس با قرآن کریم در حسینیه ولایت این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، اولین محفل انس با قرآن ماه در سال جاری همزمان با روز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول با حضور جمعی از قاریان برجسته استانی و کشوری در کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار شد.

این مراسم معنوی با اجرای بی نظیر قاری بین المللی و ممتاز جهان اسلام سیدجاسم موسوی ، حافظ بین المللی کل قرآن کریم دکتر عبدالله میاحی وقاری ممتاز استان خوزستان استاد قاسم ناصری شور و حال وصف ناپذیری را در بین پرسنل ایجاد نمود.

همچنین در این محفل قرآنی که با حضور دوتن از افتخارات دوران جنگ تحمیلی دکتر مروانی جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس و دکتر فاضلی نیا از رزمندگان عملیات بیت المقدس برگزار گردید دکتر فاضلی نیا به بیان خاطراتی از دوران اسارات خود پرداخت و در کنار آن مسابقه پرسش و پاسخ بهمراه اهدا جایزه به شرکت کنندگان نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انس با قرآن کریم دارای آثار و برکات فراوانی است و هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر صراط مستقیم حرکت می‌کند که ان شاا… برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در کنار فراهم نمودن رضایت حضرت باری تعالی و اهل بیت (ع) موجب وحدت و برادری هرچه بیشتر و قوی‌تر در بین پرسنل خدوم این مجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی در کشور بشود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.