شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

اربعین حسینی جلوه ای روشن از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است

اربعین حسینی جلوه ای روشن از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است

مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ، متن پیام مهندس علیرضا دورباشی زاده بدین شرح است:
                                                                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم


السَّلامُ عَلَیٰ وَلِیِّ اللّٰهِ وَحَبِیبِهِ، السَّلامُ عَلَیٰ خَلِیلِ اللّٰهِ وَنَجِیبِهِ، السَّلامُ عَلَیٰ صَفِیِّ اللّٰهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ، السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ، السَّلامُ عَلَیٰ أَسِیرِ الْکُرُباتِ وَقَتِیلِ الْعَبَرَاتِ.

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و رمز ماندگاری نهضت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن امام همام از راه رسید.
 اربعین حسینی، جلوه ای روشن از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است که امام حسین(ع) و یاران صدیقش، به بهای جان خود، راهی بسوی نور را پیش روی ما گشودند که بواقع مصباح هدایت و سفینه نجات در همیشه تاریخ شدند برای اهل ایمان ،که با گذشت قرن ها ، حرکت جاودانه حماسه آفرینان کربلا همواره انگیزه بخش آنانی بوده که در پی احقاق حق در برابر ظلم، ایستاده اند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) و به ویژه همکاران صدیق و پرتلاش در مجموعه بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ، تسلیت عرض نموده ،قبولی طاعات و سوگواری همگان را از درگاه حضرت حق مسألت می نمایم.                                             
علیرضا دورباشی زاده
مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.