شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

دیدار مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی با فرماندار شهرستان کارون

دیدار مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی با فرماندار شهرستان کارون

 همزمان با فرا رسیدن هفته دولت مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی با فرماندار شهرستان کارون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ،در این دیدار که به مناسبت هفته دولت برگزار گردید ، مهندس علیرضا دورباشی مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است. اظهار داشت: امروز با توجه به حجمه ها و تحریم های ظالمانه غرب نسبت به کشورمان شرایط ایجاب می کند تا تمام مسئولان و مدیران با تلاش شبانه روزی زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

در ادامه این دیدار مهندس سعید کعبی فرماندار شهرستان کارون ضمن ابزار خرسندی از تعامل خوب و سازنده کشت وصنعت دعبل خزاعی و توجه این شرکت به مباحث فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی منطقه بیان داشت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم فراهم آید و دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای همگان تشریح شود.

فرماندار شهرستان کارون تصریح نمود: تمام تلاش مدیران ارائه خدمات مطلوب به مردم و زدودن چهره نامطلوب از منطقه و سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.