شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

کسب عنوان نائب قهرمانی کشتی نوجوانان کشور توسط فرزند یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

کسب عنوان نائب قهرمانی کشتی نوجوانان کشور توسط فرزند یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

احسان نعیمی فرزند یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی موفق به کسب مدال نقره مسابقات کشتی نوجوانان کشور در وزن 70 کیلو گرم شد.

فرزند یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام نائب قهرمانی کشور در رشته کشتی در مقطع نوجوانان در وزن 70 کیلوگرم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی، احسان نعیمی فرزند محمد نعیمی از کارکنان این کشت و صنعت در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور که بین 191 کشتی‌گیر در قالب 24 تیم  در رده سنی نوجوانان و جوانان در منطقه آزاد انزلی برگزار گردید، با اقتدار و شایستگی تمام در مقابل کشتی‌گیران مدعی در این رشته از استانهای دیگر کشور با صلابت پیروز و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی وزن 70 کیلوگرم نوجوانان کشور شده و تک مدال استان خوزستان در این دوره از مسابقات را تصاحب نمود.

بنا به این گزارش، احسان نعیمی که پیش از این با اجرای کشتی‌های قابل‌قبول در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، استعداد و توانایی خود را نشان داده بود، توانست با کسب 5 پیروزی متوالی، حریفان خود از استانهای فارس،مرکزی، زنجان، لرستان و گیلان را شکست دهد و در دیدار نهایی، مقابل حریفی از استان فارس مسابقه را واگذار و به مدال نقره مسابقات دست پیدا کرد. لازم به ذکر است وی که ورزش کشتی را از سن 8 سالگی آغاز نموده بارها توانسته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان عناوین ارزنده‌ای را چه در سطح استان و چه در سطح کشور به‌دست آورد و بی‌شک با حمایت مسئولین و پشتکار و استعدادی که در احسان نعیمی وجود دارد، می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش این ورزشکار خوزستانی در سطوح بالاتر و تیم ملی کشورمان باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.