شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

حضور پرشور کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور پرشور کارکنان کشت و صنعت دعبل خزاعی در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت وصنعت دعبل خزاعی، مهندس علیرضا دور باشی زاده مدیر عامل شرکت کشت وصنعت دعبل خزاعی همراه با دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکرو صنایع جانبی و جمعی از مدیران عامل امروز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن1401 شرکت کردند.

کارکنان شرکت و خانواده‌های آنها نیز امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر ادامه راه انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

در حاشیه این مراسم ،جناب مهندس دور باشی زاده ، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:حضور مردم در جشن انقلاب معنا دارد و معنایش این است که اگر نظام‌های استکباری تمام توان خودشان را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گیرند، در مقابل اراده مردم پوچ و بیهوده اند.

وی افزود: ۴۴ سال قبل ملت ایران سند آزادی خود از چنگال بیگانگان را امضا کرد و الهام بخش تمامی آزادی خواهان در سراسر دنیا شد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند ، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی عنوان کرد: اراده خداوند بر پیروزی مستضعفان قرار دارد و ملت ایران با ایمان به خدا و باور به توانمندی خود مسیر انقلاب را محکم‌تر از همیشه تداوم خواهد داد.