شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

پيام تبريک مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت پايان برداشت نیشکر

پيام تبريک مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی به‌مناسبت پايان برداشت نیشکر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هم‌زمانی پایان برداشت نیشکر در کشت و صنعت دعبل خزاعی با نیمه‌شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت -حضرت مهدی موعود (عج)- برای خانواده بزرگ نیشکر، نویدبخش گذر از سختی‌هایی است که سال گذشته با سیل و آب‌گرفتگی مزارع نیشکر شروع شد؛ اما توکل بر ایزد منان و همت تلاش‌گران کشت و صنعت دعبل خزاعی در همه بخش‌ها، امید را بار دیگر زنده کرد.

رسیدن به پایان برداشت نیشکر، حاصل تلاش و همت کسانی است که با اراده‌ای مستحکم با پشت سر گذاشتن همه موانع، نقشی تاریخی در کشت نیشکر بر جای گذاشتند و بی‌شک شیرینی این تلاش‌ها در سالی که به‌فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین است، با تولید بیشتر و گام برداشتن در راه خودکفایی کشور، به یادگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته سربازان گمنام آن حضرت، از زحمات شبانه‌روزی و همت جهادگونه همه تلاش‌گران کشت و صنعت دعبل خزاعی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم در سایه عنایت پروردگار متعال، با تدبیر و هم‌فکری بیشتر، سال پیش‌رو، سال بهره‌وری، سال دست‌یابی به عالی‌ترین اهداف تولیدی هم‌تراز با شان و جایگاه پرسنل آگاه و متخصص خانواده خوب دعبل خزاعی همراه با نزول نعمت و برکت بر مردم ایران و خوزستان به‌ویژه در صنعت نیشکر باشد.

محمد امین روزبخش زاده