شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

معرفی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به عنوان شرکت برتر در همایش روز جهانی غذا

کسب افتخاری دیگر برای شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

همایش روز جهانی غذا، در روز 24 مهر 1396 که مصادف با 16 اکتبر 2017 بود، با شعار “تغییر روند مهاجرت با سرمایه‏‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی” در تالار شهداء دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و با معرفی 26 شرکت برتر در زمینه صنایع غذایی و معرفی مسئولین فنی برتر با حضور مسئولین استان و نمایندگان برتر این شرکت‌ها برگزار شد.

شعار امسال روز جهانی غذا بر مبنای دستیابی به امنیت غذایی و در دسترس بودن غذای کافی و سالم برای داشتن یک زندگی سالم در تمام اوقات می‌باشد که متاثر از دو عامل موجود بودن غذا و امکان دسترسی به آنها است.

افزایش رشد تقاضا برای غذا، ناشی از افزایش جمعیت و رشد اقتصادی کشورها است. بنابراین نیازهای کلیدی برای پایداری امنیت غذایی در سطح ملی، نیازمند توسعه کشاورزی و گسترش علوم صنایع غذایی به منظور افزایش تولید، ارتقاء کیفیت، کاهش ضایعات، استفاده بهینه از منابع محیط زیست و شناخت نیازهای غذایی کشور با توجه به جمعیت و الگوی مصرف می‌باشد.

در این مراسم، جناب آقای مهندس عصاره نژاد -معاون محترم صنعت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی- لوح و تندیس برتر همایش را دریافت نمودند.

ضمن اینکه آقایان مهندس عظیم پوربهزادی و سید کمال علوی و سرکار خانم مهندس طیبه حیاتی نیز به عنوان مسئولین فنی برتر واحد انتخاب شدند.

کسب این افتخار بر کلیه همکاران بر تلاش این کشت و صنعت و نیز خانواده بزرگ نیشکر مبارک باد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.