شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

مسابقات مینی‌فوتبال ادارات خوزستان برگزار می‌شود

مسابقات مینی‌فوتبال ادارات خوزستان برگزار می‌شود

رئیس کمیته مینی‌فوتبال خوزستان خبر داد:

مسابقات مینی‌فوتبال ادارات خوزستان برگزار می‌شود

مسابقات مینی‌فوتبال ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی در زمین چمن شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی، علی شریفات یکی از پرسنل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی و رئیس کمیته مینی‌فوتبال و فوتبال ساحلی خوزستان در این خصوص گفت: این اولین دوره رسمی مسابقات مینی‌فوتبال در خوزستان می‌باشد و به‌عبارتی این تورنمنت ورزشی با آغاز فعالیت این رشته جذاب و مفرح در استان انجام می‌گیرد.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال و فوتبال ساحلی خوزستان بیان داشت: در این دوره از مسابقات 8 تیم به‌شکل دو گروه B وA  و به‌شکل دوره‌ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علی شریفات در ادامه اظهار نمود: بازی مینی‌فوتبال نیز مانند ورزش فوتبال می‌باشد و به‌صورت 6 به 6 و در دو نیمه انجام می‌شود که این رشته در آذرماه سال 1399 رسما با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را در سراسر کشور اغاز نمود.

این داور بین‌المللی تصریح نمود: در هفته گذشته طی جلسه فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال که در کشور سوئیس برگزار شد، با عضویت جمهوری اسلامی در فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال موافقت شد و کشورمان رسما به عضویت این فدراسیون جهانی در آمد.

در این جلسه، عضویت کشورهایی همچون ایران، هلند، شیلی، اکوادور، گابن، کنگو، زامبیا و نیجریه به‌عنوان اعضای جدید فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال مورد تایید قرار گرفت تا تعداد اعضای این فدراسیون به ۱۴۴ کشور افزایش یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.