شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار شد

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار شد

طی مراسمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در محل حسینیه ولایت این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد حسینی _مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کارون_ با اشاره به اینکه شهید سلیمانی واقعیت ماندگار و تا ابد زنده است؛ گفت: آن شهید والامقام در مسیر جهاد و مقاومت معنای واقعی ایثار و فداکاری را به تمامی آزادی‌خواهان، آزاداندیشان و حق‌طلبان جهان نشان داد و ماحصل مجاهدتهای وی متعلق به کل جامعه بشریت بوده و تاثیر اقدامات ایشان فرای مرزهای جغرافیایی می‌باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کارون با اشاره به ابعاد شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقش این سرداران بزرگ در مقابله بی‌امان با تروریست‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا و غرب، خنثی‌سازی توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مظلومان در برابر مستکبران را تشریح کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین رضا نعمت تبار _امام جماعت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی_ با تأکید بر اینکه رشادت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی هرگز فراموش نمی‌شود، اظهار داشت: اگر شهید سلیمانی و اقدامات شجاعانه او نبود، امروز آرامش و آسایشی که در منطقه وجود دارد دستخوش خیلی تحولات و ناامنی‌ها شده بود.

نعمت تبار بیان داشت: شهید حاج قاسم یکی از کم‌نظیرترین قهرمانان و اسطوره‌های ملی انقلاب اسلامی به‌ویژه در نزد نسل جوان امروز به‌شمار می‌آید که از لحاظ اخلاقی دارای شخصیتی ویژه بود و غیرت،‌ شجاعت،‌ تواضع، مردم‌داری از جمله صفات بارز ایشان بود و تصاویری که از حضور مثبت و متواضعانه ایشان در بین مردم کشورمان و نیز نحوه تکریم خانواده شهدا شاهد بودیم، حقیقتی بر این ماجراست.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم شریف خوزستان حضور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را در زمانی که سیلاب به خانه‌های مردم خوزستان هجوم آورده بود، فراموش نمی‌کنند. او با نگاهی انسانی و اخلاقی در بزنگاه به یاری مردم خوزستان شتافت و با مدیریت مثال‌زدنی تیم‌های مختلف از نیروهای مردمی و نظامی را همچون سدی در مقابل سیل به کار گرفت و توانست این نگرانی‌های را که در این بخش وجود داشت، برطرف کند. در این مراسم معنوی، مداح اهل‌بیت (ع) حاج مهدی نبوی در باب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به مدیحه‌سرایی پرداخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.