شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

فرهنگ دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه ترویج داده شود

به گزارش روابط عمومی جمعی از مدیران کشت و صنعت دعبل خزاعی با حضور در منزل شهید علی معاوی با خانواده و پدر آن شهید والا مقام عادل معاوی شاغل در این کشت وصنعت ، دیدار و گفتگو کردند.
در این مراسم مدیر امور اداری کشت و صنعت دعبل خزاعی با تاکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای آینده سازان این کشور ، تاکید کرد: این اقدام گامی در مسیر تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده‌های معظم شهداست و فرهنگ دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه ترویج داده شود.
محمد امین فاضلی گفت: امنیت و آرامش کشورمرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح داده و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان است را در طبق اخلاص گذاشته و برای اسلام تقدیم می کنند.
شهدا مظهر صلابت و مایه عزت جامعه اسلامی هستند
مدیر حراست کشت و صنعت دعبل خزاعی با اشاره به اینکه ایثار جان در راه عقاید و حفاظت از کشور عزیزمان ایران یک افتخار بزرگ است که نصیب هر کسی نمی شود، خاطر نشان کرد: شهدا مظهر صلابت و مایه عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند وهمه باید ادامه دهنده راه شهدا باشم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی بخوبی پاسداری نماییم.
در این دیدار پدر بزرگوار شهید علی معاوی از حضور مدیران کشت و صنعت دعبل خزاعی و ارج نهادن به مقام شهدا قدردانی و برای تمامی دست‌اندرکاران این مجموعه بزرگ تولیدی که نقش بسزایی در خودکفایی کشور در محصولات مورد نیاز مردم دارند، آرزوی موفقیت نمودند.
استوار سوم شهید علی معاوی از نیروهای جان برکف هنگ مرزبانی خوزستان در دی ماه امسال در نقطه صفر مرزی در منطقه رفیه در درگیری با قاچاقچیان مسلح به درج رفیع شهادت نائل آمد.
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد.