شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

فتح خرمشهر حماسه ای ماندگار و بی نظیر در طول دفاع مقدس بود،مقاومت و پایداری مردم دزفول،برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی

فتح خرمشهر حماسه ای ماندگار و بی نظیر در طول دفاع مقدس بود،مقاومت و پایداری مردم دزفول،برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت دعبل خزاعی،سید محمد رضا علم الهدائی در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر وهمچنین فرارسیدن چهارم خرداد روز دزفول ،روز مقاومت و پایداری ، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“انا فتحنا لک فتحا مبینا”

سوم خرداد روز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول که نماد عزت، شجاعت و اقتدار ملت بزرگ ایران و یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی می‌باشد.

روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان،نقطه عطف افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس و یک هدیه بزرگ الهی است و چهارم خرداد روز دزفول، یک روز ملی است برای تقدیر از حماسه آفرینی های بی بدیل مردمی که هشت سال با تمام وجود برای حفظ میهن سرافرازمان ایران ایستادند واین روزها ، فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره رشادت ها و جان ‌فشانی های رزمندگان و فاتحان و خلق کنندگان این حماسه بزرگ را گرامی بداریم.

اینجانب فرا رسیدن این روز غرور آفرین را به کلیه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز ، خانواده معظم شهدا و پرسنل پرتلاش و خدوم مجموعه بزرگ کشت و صنعت دعبل خزاعی تبریک عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداری از ارزشها و آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

سید محمد رضا علم الهدائی

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی