شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در پیامی، فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

سردار سلیمانی مکتب جدیدی از مقاومت در برابر کفر را بنا نهاد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در پیامی، فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، در متن پیام تسلیت اولین سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت، سپهبدحاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش آمده است:

 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فِی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

 

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

 

این سردار رشید اسلام از مبارزان و نیروهای مخلص انقلاب و از یاران با وفای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شخصیتی مؤمن، مخلص و استراتژیست و فرمانده‌ای بی‌بدیل و برجسته در امور نظامی، که حضور او نه تنها یک امنیت با ثباتی را در سطح منطقه ایجاد نموده بود، بلکه نام پر آوازه او نیز، پشت دشمنان اسلام را به لرزه درآورده بود.

 

سردار شهید قاسم سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی‌های مؤمن را می‌توان در او یافت. ساده زیستی؛ خشوع در برابر پروردگار؛ امانتداری؛ وفاداری به عهد و پیمان؛ پناه دادن به دیگران و یاری رساندن به نیازمندان؛ در برابر کافران، سخت و مقاوم و در برابر مظلومین، مهربان بودن را در جزء به جزء زندگی این شهید عزیز، می‌توان مشاهده کرد.

 

شهید سلیمانی مکتب جدیدی از مقاومت را در برابر کفر بنا نهاد؛ که این مکتب متعلق به نظام اسلامی، مردم و جبهه انقلاب و تمامی انسان‌های آزادی‌خواه جهان است.

 

مردم ولایت‌مدار استان خوزستان هیچ‌گاه رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی سردار دل‌ها را چه در روزهای دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت نبوت(ع) و  چه دفاع از جان و مال مردم این استان در برابر هجوم سهمگین سیل ویرانگر، از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت اسوه مجاهدت و ایثار، سردار سرفراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی به کلیه همکاران مومن و پرتلاش مجموعه بزرگ شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، از درگاه پروردگار متعال حفظ امانتداری این مکتب ارزشمند مقاومت و ادامه راه آن شهید والامقام را مسئلت می‌نمایم.

محمد امین روز بخش زاده

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی