شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

تداوم راه شهدا قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است

تداوم راه شهدا قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معزز آنها مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی بهمراه فرماندار شهرستان کارون  و جمعی از مدیران با حضور در منزل سردار شهید حاج جبار عراقی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی مهندس علیرضا دورباشی زاده مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی در این دیدار، با اشاره به اینکه عزت، آبرو و اقتدار امروز کشور ایران مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدراست،گفت: شهدا در زمره ی بندگان مخلص خداوند هستند و تداوم راه آنان بی شک قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم و ملاقات با خانواده معظم شهداء عمل به وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهیدان است.

مدیر عامل کشت و صنعت دعبل خزاعی خاطر نشان کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ‌منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم.

مهندس سعید کعبی فرماندار شهرستان کارون نیز در این دیدار بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده شهدا یک امر ضروری است و کار کردن برای خانواده معظم شهدا یک افتخار است.

وی افزود: از برکت خون شهدا در مباحث مختلف فرهنگی و اجتماعی با همکاری ادارات و سازمان های مختلف در شهرستان کارون توانسته ایم در کشور به جایگاههای قابل قبولی برسیم که در این بین همراهی و همکاری مردم بسیار خوب و حائز اهمیت بوده است.

 در این دیدار فرزند سردار شهید حاج مهدی عراقی به ذکر خاطراتی از پدر شهیدش پرداخت.

سردار شهید جبار عراقی معروف به «ابا عارف» از فرماندهان بزرگ مدافع حرم بود که یک تنه به مدت 6 ساعت در مقابل نیروهای داعش ایستادگی کرد و سرانجام در هفتم ماه محرم سال 1394 در منطقه حماه سوریه در جاده رقه به دست نیروهای داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.