شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری ویژه فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌و صنعت دعبل خزاعی

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی: ارمغان چنین مسابقات و همایش‌هایی، سلامت و نشاط در جامعه است.

صبح روز جمعه ششم دی‏ماه 1398، با حضور خانواده‌ها و جمعی از مسئولین شرکت کشت ‌و صنعت دعبل خزاعی، مسابقات دوچرخه‌سواری ویژه فرزندان کارکنان، در پارک ساحلی اهواز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم آغاز این مسابقات -که مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی نیز حضور داشت- فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌و صنعت دعبل خزاعی در دو رده سنی به رقابت پرداختند.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی گفت: در اولین جمعه خاطره‌انگیز زمستان، حضور پرشور خانواده بزرگ نیشکر کشت و صنعت دعبل خزاعی در مسابقات دوچرخه‌سواری ویژه فرزندان این شرکت، ستودنی بود. بر خود می‌بالیم که خانواده بزرگ نیشکر، چنین حضوری چشمگیر و پرنشاط در عرصه ورزش و سلامتی –عرصه‌ای که حضور در آن، موجب نشاط و سلامتی است- دارند.

روزبخش‌زاده ادامه داد: بار دیگر خداوند بزرگ بر ما منت نهاد تا بتوانیم در جمع پرتلاش خانواده نیشکر، قدمی در زمینه ورزش و ترویج فرهنگ ورزش برداریم؛ چرا که معتقدیم ارمغان چنین اقداماتی، نشاط و سلامتی در جامعه است.

وی در پایان گفت: از خانواده بزرگ ورزشکار و ورزش‌دوست شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی -که با استقبال گرم خود در چنین همایشی، یک روز شاد و خاطره‌انگيز را رقم زدند- تشکر و قدردانی می‌نمایم. از همه همکاران و خانواده‌های گرامی که در مسابقه پرنشاط دوچرخه‌سواری ویژه فرزندان حضور داشتند؛ تشکر و قدردانی می‌نمایم و امید است توفیق باشد، مستمرا برای خانواده بزرگ دعبل خزاعی در مناسبت‌های مختلف، همایش‌های نشاط‌آور و دلپذیر برگزار کنیم.