شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

برد مقتدرانه تیم فوتسال کشت و صنعت دعبل خزاعی در برابر تیم فوتسال فارابی

برد مقتدرانه تیم فوتسال کشت و صنعت دعبل خزاعی در برابر تیم فوتسال فارابی

تیم 5 نفره فوتسال کشت و صنعت دعبل خزاعی با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کشت و صنعت حکیم فارابی به دومین برد خود در چهارمین دوره مسابقات فوتسال لیگ نیشکردست یافت.

به گزارش روابط عمومی در دومین دیدار ، تیم فوتسال کشت و صنعت دعبل خزاعی در رویا رویی با تیم فوتسال کشت و صنعت حکیم فارابی قهرمان دو دور گذشته این سری مسابقات در نیمه نخست با تک گل ولید باوی مسابقه را با امتیاز 1 بر صفر به سود خود به پایان رساند و در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم دعبل خزاعی با یک بازی تهاجمی و برنامه ریزی شده موفق شدند با یک گل توسط مصطفی مزبان پور و دو گل توسط هومن امیدی موفق شدند مسابقه را با نتیجه 4 بر صفر به نفع خود به پایان برسانند.

پیش از این تیم فوتسال کشت و صنعت دعبل خزاعی در مقابل تیم خوب موسسه تحقیقات نیشکر با نتیجه  پر گل 5 بر صفر به برتری رسید.

این دوره از مسابقات از 17 خرداد ماه آغازو تاریخ 11 مهرماه بشکل رفت و برگشت بین 10 تیم شرکت کننده ادامه خواهد داشت.

 در جدول این رقابت‌ها کشت و صنعت دعبل خزاعی از دو بازی دو برد و با تفاضل بیشتر صدر نشین و تیم امیر کبیر و تیم کشت و صنعت میرزا کوچ خان در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند  .

لازم به ذکر است علی ابدال زاده سرمربی ، تورج رومانی مربی ، سجاد ترابی سرپرستی تیم فوتسال دعبل خزاعی را عهده دار می باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.