شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

اهداء بسته‌های کمک آموزشی و تقدیر از کادر آموزشی مدارس مناطق کم‌برخوردار

اهداء بسته‌های کمک آموزشی و تقدیر از کادر آموزشی مدارس مناطق کم‌برخوردار

به همت کشت و صنعت دعبل خزاعی انجام شد:

اهداء بسته‌های کمک آموزشی و تقدیر از کادر آموزشی مدارس مناطق کم‌برخوردار

همزمان با فرا رسیدن روز معلم اقلام کمک آموزشی و تجهیزات مورد نیاز به مدارس پیرامونی شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی اهدا گردید.

بنا به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور مسئولین مدارس شهدای حله، امام سجاد(ع) و مدرسه ابتدایی دعبل خزاعی برگزار شد، اقلام مورد نیاز شامل انواع نوشت‌افزار، کاغذ تحریر، میز و صندلی، سیستم صوتی و وسایل گرمایشی به دانش‌آموزان و کادر آموزشی این مراکز تحصیلی اهدا شد.

در این مراسم، نماینده شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی با اشاره به اهمیت کمک به مدارس مناطق کم‌برخوردار در جهت ارتقاء سطح کیفیت آموزش و تامین بخشی از امکانات مورد نیاز، اظهار داشت: این کشت و صنعت در راستای عمل به تعهدات اجتماعی و ادامه خدمت‌رسانی به مدارس مناطق محروم پیرامونی این شرکت اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی آموزشی و تحصیلی نموده و با وجود همه کمبودها، وظیفه همه ما ایجاد انگیزه ودادن امید به دانش‌آموزان این مناطق است؛ زیرا با انگیزه و امید به آینده هر کدام از این آینده‌سازان می‌توانند سرنوشتی درخشان را برای خود و کشور رقم بزنند.

در ادامه این مراسم، به پاس تلاشها و ارج‌نهادن به مقام شامخ معلم، از معلمین و کادر آموزشی این مدارس با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد. لازم به ذکر است مدرسه 3 کلاسه دعبل خزاعی در سالیان گذشته با هدف حذف مدارس کانکسی و بهبود فضای آموزشی دانش‌آموزان توسط شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی در منطقه مبارکه 3 از توابع شهرستان کارون ساخته و تحویل اهالی منطقه گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.